Дякуємо Вам за вибір продукції Кемпінг!

Гарантійний термін на продукцію

12 місяців

Гарантійний термін на ізотермічні сумки, меблі, набори для пікніка, намети, рюкзаки, спальники ТМ Кемпінг 

 

 

 

14 днів

Гарантійний термін на біотуалети, аксесуари для біотуалетів, газову продукцію, акумулятори холоду, килимки і подушки, мангали, барбекю і гриль, надувні вироби, ліхтарі ТМ Кемпінг

Хто і де здійснює гарантійне обслуговування (ремонт) товарів Кемпінг?

Гарантійним обслуговуванням продукції Кемпінг займається сервісна служба. З усіх питань, пов'язаних з гарантійним ремонтом нашої продукції просимо звертатися за вказаними нижче контактними даними:

м Київ, Харківське шосе, 2

Тел:0-800-60446

E-mail:info@camping.com.ua

Режим роботи: Пн-Пт: с 11:00 до 17:00

Обмін або повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Увага! Повернення або обмін товару проводиться тільки в місці придбання. Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що: 

товар, не був у вжитку і не має слідів використання;
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
збережені всі ярлики і заводське маркування.   

Гарантійне обслуговування (ремонт): 

Друзі, УВАГА! Ми здійснюємо гарантійний ремонт тільки чистих і сухих виробів! Ще раз звертаємо Вашу увагу: гарантія вважається дійсною за навності документа про покупку виробу. 

Якщо  сервісна служба не може відремонтувати мій товар в гарантійний період?
Якщо в гарантійний період товару Кемпінг вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано нашою сервісною службою, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам:

товар з повною комплектацією;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісної служби з відміткою про те, що товар має «істотний недолік». 

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісна служба може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

• є механічні або інші пошкодження, які  виникли внаслідок навмисних  або необережних дій покупця або третіх осіб;
• було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція товару;
• відсутній документ, що підтверджує оплату.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

• природній знос або вичерпання ресурсу;
• випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання;
• пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
• ушкодження, викликані при використанням товару. 

Також з питаннями та пропозиціями звертайтесь за телефоном:

(044) 501-63-77.